Föreningen

Samlingslokal

I källaren finns föreningens mysiga samlingslokal "Gillet" som medlemmarna får låna helt gratis.

Lokalen är utrustad med bord och stolar, soffgrupp, darttavla och ett pentry med tillhörande utrustning.

Bokning av Gillet

Du bokar Gillet genom att gå ner till trapphustavlorna och lägg din nyckeltagg mot läsaren på skärmen, efter detta så kan du boka önskat pass för Gillet.

Bokat pass måste påbörjas inom 30 minuter från bokningens start annars försvinner ditt pass så att någon annan i föreningen kan boka det passet i stället.

Åtkomst till Gillet

När du befinner dig utanför Gillet så blippar du helt enkelt in dig med nyckeln till din lägenhet via kortläsaren till höger när ditt pass har börjat.

Samlingslokalen gillet Samlingslokalen gillet Samlingslokalen gillet Samlingslokalen gillet Samlingslokalen gillet